რას უშვება ადნაკლასნიკები ხალხს???და იქ ნაპოვნი სტატუსები

ადნას დღესდღეობით ყველა ლანძღავს ფუ რაგოიმობააო და ყველა არის დარეგისტრირებული :)ნუ ქუთაისელებ ირათქმაუნდა 60% ამბობს ფუ მაგ გოიმობაში რამინდაო და 130% არის დარეგისტრირებული,ის 30% არის ისინი ვისაც ორი ადნო აქვსთ:)
სასაცილო სტატუსები რომლებიც ადნაში ვნახე:
1) მარი პრასტი რა გუშინ რომ მირეკავდი ვერ გავიგე ტელე ვიბრატორზე მეყენა 🙂
2) პატარაობაში ისეთი მახინჯი ვიყავი პამპერსს სახეზე მიკეთებდნენ
3)აუ გუშინ ისეთი მაგარი გოგო ავაგდე :* დღესაც არ დაცემულა
4)ღამეა…წყვილი სადარბაზოში კოცნის ერთმანეთს. -გიყვარვარ? -კი,შენ? -მეც. -რა გქვია? -გივი, შენ? -მეც
5)ეს იმ კაცს გაუმარჯოს, ცოლი რომ გამოეკიდება პოლისჯოხით, ლოგინის ქვეშ რომ შეძვრება, ცოლი ეტყვის, გამოდი მაქედანო და ქმარი კი უპასუხებს:ამ სახლში მე ვარ უფროსი, მინდა გამოვალ , მინდა არაო…“
6)საყვარელო მშობლებო !
>ჟასმინი ხვდებოდა ბიჭს, რომელიც ქუჩაში ქურდობით ირჩენდა თავს
>ფიფქია ცხოვრობდა სახლში 7 მამაკაცთან ერთად
>პინოქიო იყო მატყუარა
>ტარზანი შიშველი დარბოდა
>რობინ ჰუდი იყო ყაჩაღი
>მძინარე მზეთუნახავს მისთვის უცნობმა ადამიანმა აკოცა
>კონკიამ მოიტყუა და წვეულებაზე გაიპარა
ეს ყველაფერი თქვენ გვასწავლეთ და ბრალს ვერაფერში დაგვდებთ !
7)ფეისბუქი ციხესავითაა. ზიხარ ერთ ადგილას, ხარჯავ დროს, გაქვს პროფილის სურათი, წერ კედლებზე და ურტყავ ხალხს, რომელსაც არც იცნობ
8)თუ კონკიას ფეხსაცმელი ზუსტად ერგებოდა, რატომ გასძვრა კიბეებზე ? ჰა ?
9)- სად ხარ ? უკვე 20 წუთია გელოდები !
-აი თითქმის მოვედი…
-იდიოტო, სახლის ნომერზე გირეკავ
10)გოგონა და ბიჭი გოგონას მოულოდნელი ფეხმძიმობის გამო დაობდნენ.
ბიჭი : ის შენ უნდა გაზარდო, ის შენგან გამოვა!’
გოგონა ცოტა ხნით დაფიქრდა, შემდეგ უპასუხა :
– როდესაც კოკა-კოლას ყიდულობ და აპარატში ფულს აგდებ, ჩამოგდებული კოკა-კოლა ვის ეკუთვნის ? შენ თუ აპარატს ?!

ახლა კი შევადაროთ facebooks_ს.
1)დეზდემონას ოტელო სულ ფეხებზე კიდია

-ილოცე ძილისწინ დეზდემონა?.

– ო მოიცა რა…

– ილოცე ძილისწინ დეზდემონა?..…

-ოო გაა**vi რა

-ილოცე ძილისწინ დეზდემონა?…

– დავაი რა

-ილოცე ძილისწინ დეზდემონა?.

– ოო იდინა**ui რა

– ახლა დავახრჩობ ამ დედა****ულს და მერე იტყვიან ეჭვიანობის ნიადაგზე მოუვიდაო :@
2)გოგონას დღიური : მე დღეს ის დავინახე. მან მე შემომხედა… თვალი ავარიდე შემრცხვა ყურება. ძალიან საყვარელია, მაგრამ მე მას არასოდეს მოვეწონები მე ხომ ერთი უბრალო გოგონა ვარ
ბიჭის დღიური : დღეს დავინახე. ძალიან ლამაზი იყო. შევხედე მაგრამ მზერა ამარიდა, აშკარად არ მოვწონვარ. ის ხომ ბევრად მეტს იმსახურებს ვიდრე ჩემ უბრალო სიყვარულს
3)ყველაზე სასიამოვნო სიტყვები : მაგრამ მე შენ მიყვარხარ!
ყველაზე მტკივნეული სიტყვები : მე შენ მიყვარხარ, მაგრამ…
4)თუ გინდა, რომ შეცვალო ცხოვრება უბრალოდ გამორთე ინტერნეტი !
5)თუ კოცნა სიტყვაა, მაშინ მე შენთან სერიოზული სალაპარაკო მაქვს
6)what გინდა?
7) მელიქიშვილზე, კუთხეში ქალიშვილობა ვნახე და შენ ხომ არ დაგიკარგავს?
8) შეცდომაა: გამოვ***ვდი

სწორია: ფრიად აღფრთოვანებული დავრჩი

შეცდომაა: დაგენძრევათ!

სწორია: თქვენ ამის გამო პრობლემები შეგექმნებათ

შეცდომაა: ბ(ცენზურა)დ!

სწორია: მე ამჟამად ემოციებით ვარ აღვსილი

შეცდომაა: გამოა***ვეს

სწორია: მასზე მიმდინარეობდა წარმატებული იდეოლოგიური ზეწოლა

შეცდომაა: ნუ შეიყავი

სწორია: გთხოვთ ნუ ამახვილებთ მუდმივად ყურადღებას ერთიდაიგივე საკითხზე

შეცდომაა: *** ვერავის მოჭამო

სწორია: სამწუხაროდ თქვენ ვერ შეძლებთ ჩემთვის რაიმე სახის მუქარის რეალურად განხირციელებას
9)დედამ კაბა შემიკერა, დამიკერა ღილები, გათხოვება გადავწყვიტე ჩამიმტვრია კბილები
10)ეხლა ვხვდები რატომ არ წერენ უფროს კლასებში თემას ”როგორ გავატარე ზაფხულის არდადეგები”

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

დატოვე კომენტარი